Tennisvereniging LVH hanteert de hieronder beschreven lidmaatschapkosten.

Lidmaatschapskosten:

Senioren

• Inschrijfkosten                                      €  15,00 eenmalige kosten bij eerste x inschrijven
  • Contributie senioren                          € 119,00 kosten per jaar
  • Contributie senioren                          €     10,00 per maand bij aanmelding na 1 juli
  • Contributie senioren "studenten"  € 75,00 kosten per jaar
  • Contributie senioren "studenten"  €   7,50 per maand bij aanmelding na 1 juli

Studenten

• Studenten dienen zich te kunnen legitimeren d.m.v studenten- of collegepas. Zij betalen de jaar contributie voor senioren en moeten zelf hun korting terug vragen vóór 1 december bij de penningmeester. Peildatum is 1 januari.

Junioren

Doordat we als club een financiële bijdrage leveren aan de jeugd kunnen wij de contributie en lesgelden per jeugdlid beperken tot de bedragen hieronder vermeld.

• Inschrijfkosten € 15,00 eenmalige kosten bij eerste x inschrijven
  • Het "Alles in 1 pakket":       €255,00 (in 3 gelijke termijnen van €85,00)
    Bestaat uit 32 lessen inclusief deelname aan de competities (zowel voor- als najaar), contributie en deelname aan de clubkampioenschappen voor- en najaar.
  • Het "Competitie pakket:     €60,00 per jaar
    Bestaande uit contributie, deelname competities (zowel voor- als najaar) en deelname aan de clubkampioenschappen voor- en najaar
  • Het "lessen"pakket:   €200,- (in termijnen van 2x €70,00 en 1x €60,00)
    Bestaande uit 32 lessen, contributie en deelname aan de clubkampioenschappen voor- en najaar

Extra informatie:
  • Meer gedetailleerde voorwaarden, gesteld aan het lidmaatschap van tennisvereniging LVH zijn op verzoek verkrijgbaar bij de ledenadministratie.
  • Aanmelding van nieuwe leden; via digitaal aanmeldingsformulier, vul dit volledig in en druk op verzenden. (bij jeugdleden eventueel keuze pakket aangeven)
  • Het lidmaatschap loopt van januari t/m december. Afmelden moet vóór 15 december schriftelijk plaatsvinden.
  • Voor afmelding of wijziging; neem contract op met de ledenadministratie.
  • De kosten voor het lidmaatschap en de tennislessen zijn afzonderlijke kosten (junioren uitgezonderd). Je behoeft niet verplicht les te volgen wanneer je lid wordt. Wel is het verplicht lid te worden wanneer je tennislessen hebt.
  • Voor vragen: [email protected]
  • Voor jeugdleden; elk jaar dient in november doorgegeven te worden aan [email protected] voor welk pakket/competitie gekozen wordt zodat de juiste contributie afgeschreven wordt.
  • Voor jeugdleden; voor eventuele vragen over de lidmaatschap, competitie, kosten graag contact opnemen met de jeugdcommissie; [email protected]

Vragen?

TV Leunen VH