Aanmelden tennislessen jeugdleden

07 februari 2019

Beste Jeugdleden,

Iedereen kan zich weer aanmelden voor de tennislessen in het voorjaar. We gaan in de week van 18 maart starten met de lessen. De lessen zullen vanaf dit voorjaar verzorgt worden door Bart Schouten van Personal Tennis uit Horst.

Via de website van Personal Tennis kun je je aanmelden voor de lessen, http://personaltennis.nl/jeugd-tv-leunen/

Op het inschrijfformulier van Personal Tennis kun je geen voorkeuren qua tijd aangeven, alleen de dag; maandag- of donderdagavond. Mocht je op een van deze dagen, op een bepaalde tijd, voetbal, korfbal of een andere training volgen dan horen we dat graag. Dan kunnen we proberen hier qua tijd rekening mee te houden bij de indeling van de lessen. Dit dan graag doorgeven via de mail;  [email protected]

We proberen zoveel mogelijk met ieders wensen rekening te houden en proberen de huidige groepen, waar mogelijk, zo veel mogelijk gelijk laten. Mocht het uiteindelijk niet lukken met de indeling van de lessen dan nemen we contact met je op.

De kosten voor de 1e 10 lessen van 2019 zijn;
Voor 3, 4 of 5 personen, op 1 baan      € 80,-   p.p.
Voor 6, 7 of 8 personen, op 2 banen     € 50,-   p.p.

De kosten voor de lessen van de junioren zullen door de club bij jullie in rekening gebracht worden.

Nieuwscategorieën

Vragen?